F.a.q. - Veelgestelde vragen

Product(informatie)

Kan je onze tabletten slikken of kan je erop kauwen?

Nutri-Bel heeft een ruim assortiment supplementen in tabletvorm

Het assortiment voedingssupplementen bevat allerlei verpakkingen; capsules, poeder, siropen en ook tabletten. U kan dit gemakkelijk raadplegen op de product pagina’s door te kijken naar het rubriekje Presentatie “. Aanbevolen is om de tabletten te slikken en door te spoelen met een groot glas mineraal water. De tabletten in ons supplement-gamma zijn dus geen kauwtabletten.   

Is er een verschil in kauwtabletten of niet?

Een tablet is ontwikkelt om in zijn geheel te worden doorgeslikt. Eenmaal de tablet in de maag terechtkomt, neemt het water op. Daardoor zwelt de tablet op en valt het uit elkaar. Als het uit elkaar valt, lost het medicijn of supplement binnen een tijdsperiode op, wordt het in de bloedbaan opgenomen en beweegt het verder door het lichaam. Sommige mensen kauwen liever op tabletten of malen ze fijn in een vijzel om te mengen met hun voedsel. Wees hier in het geval van medicijnen voorzicht mee, want dit kan toe leiden dat het geneesmiddel niet goed werkt.
Sommige tabletten hebben ook een speciale beschermende laag, een enterische coating genaamd, die is “ontworpen” om te voorkomen dat deze in de maag uit elkaar vallen. De coating zorgt ervoor dat de tablet in plaats daarvan in de dunne darm uiteenvalt. Als u op een enterisch omhulde tablet kauwt, wordt het medicijn of supplement niet goed opgenomen en is het medicijn mogelijk niet meer zo effectief.
Tabletten die zijn bedoeld om op te kauwen, staat dit duidelijk op de verpakking vermeld. Dit komt vaak voor bij geneesmiddelen die bedoeld zijn voor jonge kinderen.
Neem contact met ons op indien u hierover meer vragen hebt.

Waar vind ik informatie over het product?

Bij elk product staat er gedetailleerde productinformatie waar u alle ingrediënten, gebruiksaanwijzing, voorzorgsmaatregelen, notificatienummer, etc. kan terugvinden van het product. *

Er is een wettelijke garantie geldig voor onze producten gedurende 2 jaar. De wettelijke garantie zal van toepassing zijn op de goederen die niet-conform de beschrijving zijn van het product. Dit zal met name voor voedingssupplementen het geval zijn, bv. wanneer er andere producten worden geleverd in plaats van hetgeen werd besteld.

* Ziet u dat er informatie onvolledig is? Laat het ons zeker weten en dan zetten we dit zo snel mogelijk recht.

Zijn de producten altijd op voorraad/ in stock?

Onze producten zijn, mits uitzondering, altijd voorradig. Indien uw product niet voorradig zou zijn, verwittigen we u via mail of telefoon.

Indien u een grote bestelling doet en we hebben een paar producten in stock, sturen we die alvast op. Op uw factuur/ kaartje schrijven we een bericht dat de rest van uw bestelling gratis wordt nagestuurd.

Zijn de supplementen geschikt voor vegetariërs en veganisten?

Nutri-Bel heeft een ruim aanbod veggie supplementen

Ja, het merendeel van ons assortiment voedingssupplementen is geschikt voor vegetariërs en veganisten. U kan dit gemakkelijk raadplegen op de productpagina’s door te kijken naar het rubriekje ” Geschikt voor vegetariërs/ veganisten ” . Hier staat altijd “ja” of “neen” bij aangeduid. 

Neem contact met ons op indien u hierover meer vragen hebt.

Waar vind ik vegetarische supplementen? Bij Nutri-Bel !

Er zijn al heel wat voedingssupplementen te vinden die geschikt zijn voor vegetariërs en met andere woorden dus geen dierlijke bestanddelen bevatten. Deze supplementen zijn specifiek bedoeld om bepaalde voedingsstoffen aan te vullen die vegetariërs en veganisten soms niet voldoende binnenkrijgen via hun maaltijden.

Vroeger waren praktisch alle capsules vervaardigd van gelatine. Gelatine is een eiwitproduct dat uit slachtafval (huiden en botten van runderen en varkens) wordt gehaald. Het is dus logisch dat vegetariërs en vegans ervoor kiezen om gelatine te vermijden. Een volwaardige vervanger vinden was dus essentieel voor deze doelgroep.

Gelukkig is er de laatste decennia een evolutie gestart in de supplementenwereld waarin men op zoek is gegaan naar een plantaardig alternatief. Vegicaps zijn capsules die gemaakt worden van HPMC en ook tabletten kunnen ermee worden ‘gecoat’. Hydroxypropylmethylcellulose ( = HPMC) is door de Europese Unie onder het nummer E464 toegestaan als een toevoeging aan voedsel en medicijnen. Dus ook in medicatie kunt u de stof terugvinden onder ‘hypromellose’. HPMC wordt tegenwoordig overal ter wereld gebruikt voor de plantaardige capsules van voedingssupplementen. Veel van onze supplementen zijn nu verwerkt in de HPMC capsules ipv gelatine zoals het vroeger was.

Net zoals andere capsules is HPMC tegen warmte en vochtige omstandigheden bestand. HPMC is veilig, 100% plantaardig, lossen goed op in de maag en heeft van zichzelf geen enkele uitwerking op het lichaam.

Wilt u hier meer over lezen? Bekijk het blogberichtje Vegicaps zijn geschikt voor vegetariërs en veganisten

Mijn product is beschadigd, verkeerd (geleverd), … wat moet ik doen?

Let wel: de producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen.

Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was. Indien u het product niet meer wenst, moet u ons dit zo snel mogelijk ( binnen de 14 kalenderdagen ) telefonisch of via e-mail melden. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure. Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd. De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen. De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten.

Contacteer ons telefonisch of via e-mail en wij lossen dit samen op.

Zijn de verpakkingen recycleerbaar?

Nutri-Bel supplementen en Het Groene Punt

Logo Het Groene Punt - Verpakkingen van Nutri-Bel bevatten het Groene Punt logo

Onze voedingssupplementen worden op een 100% veilige manier verpakt door onze Belgische fabrikant. Op de verpakkingen zelf kan je het icoon terugvinden genaamd ” Het Groene Punt “. Het Groene Punt op een verpakking geeft aan dat de onderneming die het verpakte product op de markt brengt een financiële bijdrage levert aan de selectieve inzameling, sortering en recyclage van huishoudelijke verpakkingen.

Nutri-Bel natuurlijke verzorgingsproducten

Op onze natuurlijke verzorgingsproducten kunt u het ICADA-logo terugvinden. ICADA is een zuiverheidskeurmerk waarmee wordt gegarandeerd dat het product uitsluitend bestaat uit natuurlijke ingrediënten. Alleen authentieke natuurlijke cosmetica bedrijven met een natuurgerichte bedrijfsfilosofie worden toegelaten bij ICADA. Dit logo heeft dus niets te maken met het recycleren hiervan. Het hoort thuis bij het PMD.

Vitamines aan huis geleverd

In de grotere, breekbare pakketjes maken we gebruik van chemisch neutrale luchtkussenfolie of opvulmateriaal. Het opvulmateriaal dat we hiervoor gebruiken is gemaakt van 100% gerecycleerd polystyreen. Dit breekt af in aanwezigheid van micro-organismen die doorgaans aanwezig zijn in aarde, water en vuilnisbelten. Dit opvulmateriaal vermindert dus aanzienlijk het grondstoffenverbruik, maar biedt wel dezelfde afdoende bescherming tegen schokken. Op die manier komen de voedingssupplementen of andere producten in perfecte staat bij u thuis aan.


Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces via de webshop is heel eenvoudig.

  • U plaatst de gewenste producten in uw winkelwagentje.
  • Daarna kunt u kunt kiezen voor online betaling of betalen na ontvangst via overschrijving. Ongeacht de betaalkeuze, komt uw bestelling meteen in onze mailbox terecht.
  • Voor 15u45 wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Indien u bestelt na 15u45 wordt de bestelling wellicht de volgende werkdag verzonden naar u.
  • Wanneer u een bestelling plaatst bij ons zit er bij het pakketje een factuur. Tenzij wij beschikken over uw e-mailadres, dan ontvangt u voortaan de factuur elektronisch in uw mailbox. U krijgt van ons 14 kalenderdagen om uw factuur te betalen.

Na het plaatsen van uw bestelling via de webshop ontvangt u een orderbevestiging/ elektronische factuur. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in uw ongewenste mail/ SPAM folder.

Indien u problemen ondervindt bij het bestellen via de webshop, mag u de bestelling altijd via telefoon, WhatsApp of e-mail doorgeven.

Betalingsverplichting

Bij het aangaan van een bestelling, verplicht de klant zich tot betaling. Eens de bestelling geplaatst is, rust er een betalingsverplichting bij u. Na het plaatsen van uw bestelling is het nog mogelijk om een bestelling aan te passen of te annuleren. U moet ons dit zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail melden.

U kunt uiteraard ook kiezen voor de optie “online betalen” via de webshop en de betaling meteen in orde brengen. Onze facturen zijn betaalbaar binnen de 14 dagen na factuurdatum, zonder contantkorting tenzij schriftelijk anders overeengekomen.

Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Na het plaatsen van uw bestelling via de webshop ontvangt u een orderbevestiging/ elektronische factuur. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in uw ongewenste mail/ SPAM folder.

U kan altijd telefonisch contact met ons opnemen of via e-mail. Zo kunnen wij u verzekeren dat we uw bestelling goed ontvangen hebben.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

De producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen, mits uitzonderingen.

  1. Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was.
  2. Uitgezonderd wanneer u zich binnen de bedenktermijn ontziet van de aankoop.

De bedenktermijn bedraagt 14 dagen na de dag van het in ontvangst nemen van de producten. Gelieve ons zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail te verwittigen. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure.

Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd. De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen. 

De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten. U kunt ook herroepen via brief door dit modelformulier in te vullen en te bezorgen per mail / post: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf .

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, volg simpelweg de procedure op de pagina van ‘wachtwoord vergeten’ .

Een Nutri-Bel medewerker kan hierbij ook helpen, contacteer ons gerust.


Levering

Wat zijn de verzendingskosten?

Levering in België

Binnen België is de verzending GRATIS vanaf € 45,00. Bij bestellingen onder die waarde wordt er een gemiddelde verzendingskost van € 5,00 aangerekend.

Voor 15u45 wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Indien u bestelt na 15u45 wordt de bestelling wellicht de volgende werkdag verzonden naar u. De leveringstermijn bedraagt maximaal twee werkdagen. Indien u al meer dan twee dagen wacht op uw bestelling dan mag u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen. Via track-and-trace van Bpost kunnen wij nagaan waar u pakje zich bevindt. Wij volgen het dan samen met u op tot wanneer u het pakketje in uw bezit heeft.

U kunt ook uw bestelling zelf komen ophalen in ons afhaalpunt (Baarledorpstraat 12, 9031 Drongen, België) tijdens de kantooruren (09u00 – 16u00) op weekdagen. Graag krijgen wij van u een seintje op voorhand wanneer u zou langskomen, zodat wij uw bestelling kunnen klaarzetten.

Bent u woonachtig te Drongen? Dan komen wij dezelfde werkdag uw bestelling gratis bij u aan huis leveren.

Levering in buurlanden

Er zijn geen verzendingskosten voor buurlanden bij een bestelling > € 130,00 excl. BTW. Indien u, enkel bij de buurlanden, bestelt voor een lager bedrag rekenen wij een gemiddelde verzendingskost aan van € 10,00. Andere EU-landen betalen de verzendingskosten die afhankelijk zijn van land tot land en het gewicht van het pakket.

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

De leveringstermijn bedraagt maximaal twee werkdagen. Alle bestellingen die worden doorgegeven voor 15u45 worden de volgende werkdag geleverd*. Indien wij beschikken over uw e-mailadres kunnen wij u per mail op de hoogte houden van het traject van uw pakketje. Deze informatie is afkomstig van Bpost.

Als u bestelt na 15u45 kan uw bestelling pas verwerkt en verzonden worden de volgende werkdag.

Opgelet: op donderdag na 15u45 bestellen, betekent dus dat de levering op maandag zal gebeuren.

Bent u woonachtig in Drongen/ Baarle? Voor iedereen in Drongen en Baarle is er gratis aan-huis-levering dezelfde werkdag indien de bestelling wordt doorgegeven voor 15u45!

* Wij werken voor de levering van onze pakketjes samen met Bpost. Als er daar onverwachte problemen zijn zoals stakingen, eindejaarsdrukte,… dan kan het zijn dat uw pakketje langer onderweg is. Dit is overmacht en daar kunnen wij helaas niets aan doen.

Zelf mijn dag van levering kiezen?

Wilt u liever zelf kiezen wanneer uw pakketje toekomt?

Aan het tijdstip wanneer Bpost dit komt aanbieden bij u kunnen wij jammer genoeg weinig doen.
Wat wij wel kunnen doen, is invloed hebben op de dag van levering.

Bijvoorbeeld: u plaatst een bestelling op maandag, maar u wenst de bestelling pas op woensdag/ donderdag/ vrijdag te ontvangen? Dan heeft u drie opties;

– U neemt telefonisch contact met ons op en vraagt dit expliciet aan onze medewerkers
– U stuurt ons een e-mail en vraagt dit expliciet aan onze medewerkers
– Via de webshop kunt u dit meegeven als u aan de stap van “Afrekenen” zit. Onderaan is er een kader “Bestelnotities” waar u dit kan vermelden.

Levering op zaterdag bieden we sinds 1 april 2019 niet meer aan, omwille van service-problemen bij Bpost. Ze kunnen dit niet 100% garanderen, dus vandaar onze keuze om dit niet aan te bieden.

Uw Nutri-Bel pakketje opvolgen met track-and-trace

Eens wij uw bestelling aanmaken, wordt er door onze medewerkers in de Business omgeving van Bpost een postetiket aangemaakt. Deze bevat uw unieke barcode. Het pakketje staat dan in ons overzicht van te versturen pakketje, pakketjes die onderweg zijn of geleverde pakketje. Wij kunnen op elk moment nagaan voor u waar uw pakketje zich bevindt. Neem gerust contact op met ons indien u hierover vragen hebt.

 

Al 15 jaar verzenden wij met Bpost

Wij kiezen bewust voor een Belgische partner die de verantwoordelijkheid draagt van een goede, correcte levering van onze pakketjes.

Is er een afhaalpunt waar ik mijn bestelling kan ophalen?

Ja, u kan gerust uw bestelling komen ophalen in ons afhaalpunt tijdens de kantooruren (09u00 – 16u30) op weekdagen.
Graag krijgen wij van u een seintje op voorhand wanneer u zou langskomen, zodat wij uw bestelling kunnen klaarzetten.

Adres: Baarledorpstraat 12, 9031 Drongen (België)

Drongenaar

Bent u woonachtig te Drongen? Dan komen wij dezelfde werkdag uw bestelling gratis bij u aan huis leveren.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen? / Past mijn bestelling in de brievenbus?

De meerderheid van onze voedingssupplementen passen perfect in de brievenbus. Verzorgingsproducten gaan uiteraard niet door de gleuf van uw brievenbus.

Met andere woorden is het dus afhankelijk van welke producten u bestelt.

Niet thuis voor uw levering?

Als u denkt niet thuis te zijn wanneer Bpost u het pakketje komt aanbieden, kunt u een papiertje nalaten voor hen waar ze het eventueel mogen achterlaten (bv. bij de buren, aan de voordeur, in het brievenbuskastje,… ).

Indien het pakketje niet in de brievenbus past, is Bpost verplicht een papiertje voor u achter te laten en kan u het in uw lokale postkantoor of buurtwinkel gaan afhalen.

De verzendingstermijn is voorbij. Waar blijft mijn bestelling?

Indien u al meer dan twee dagen wacht op uw bestelling dan mag u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.
Via track-and-trace van Bpost kunnen wij nagaan waar u pakje zich bevindt. Wij volgen het dan samen met u op tot wanneer u het pakketje in uw bezit heeft.


Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Klant is koning, dus u kan kiezen.

Betalen via overschrijven nadien? Ja, het kan bij Nutri-Bel. Wanneer u een bestelling plaatst bij ons zit er in het pakketje altijd een factuur. U krijgt van ons 14 kalenderdagen om uw factuur te betalen.*

Tenzij u tijdens het bestelproces op onze webshop koos voor online betaling. Na het plaatsen van uw bestelling via de webshop ontvangt u een orderbevestiging/ elektronische factuur. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in uw ongewenste mail/ SPAM folder.

* Bij het aangaan van een bestelling, verplicht de klant zich tot betaling. Eens de bestelling dus werkelijk geplaatst is, rust er een betalingsverplichting bij u.

Wanneer heb ik recht op korting?

Stapelkortingen bij Nutri-Bel

Elke Nutri-Bel klant* heeft recht op;

  • 10 % korting vanaf een bestelling van 2 producten.
  • 15 % korting vanaf een bestelling van 6 producten.
  • 20 % korting vanaf een bestelling van 12 producten.

* Enkel gezondheidsprofessionals (met praktijk) krijgen andere kortingen op aanvraag. Sinds 2019 gelden er speciale kortingen bij importproducten omwille van de hoge import/- en transportkosten.

*Opgelet, bij aankoop van de proteïne repen gelden de reguliere kortingen enkel bij aankoop van 10 repen of meer. De kortingen zijn niet van toepassing op de 4Ocean armbandjes en boeken.

Prijzen

De prijs vermeldt op de webshop is altijd in euro en inclusief btw. U zal zien dat op uw factuur de btw wordt uitgesplitst aangezien er verschillende btw percentages geldig zijn op supplementen, verzorgingsproducten, boeken, etc.

Nutri-Bel BV behoudt zich het recht om de prijs van een product te wijzigen op elk moment. De producten worden gefactureerd o.b.v. de prijs op het moment van de bestelling.

Onze prijzenstrategie

Prijzen vergelijken, het is iets wat we allemaal doen. U gaat naar verschillende winkels en merkt dat de prijzen van eten, meubels, … anders is. Het verschil kan soms heel miniem zijn, maar de prijs kan ook beduidend hoger zijn. Aan wat ligt dat dan?

Kwaliteit, zuiverheid van supplementen spelen een rol.

Nutri-Bel is gespecialiseerd in de verkoop van kwaliteitsvolle voedingssupplementen. Dat zeggen we niet zomaar. Kwaliteitsvol staat bij ons garant voor een hoge dosage van de actieve bestanddelen in uw voedingssupplement. Ja, het klopt, u kunt voor een doosje ijzertabletten minder betalen in een supermarkt. Waarom kost ons supplement Fe-Cap+ dan 29 euro?

Het verschil zit hem in de kwaliteit, zuiverheid en hoeveelheid van de ingrediënten. Een goedkoper doosje van een bepaald product bevat vaak een mindere hoeveelheid, en zo niet, dan zal het zeker van een lagere kwaliteit zijn. De actieve stoffen in een product kunnen 10% tot 90% zuiverheid bevatten, belangrijk dus voor de werkzaamheid en de efficiëntie voor uw behandeling. Al onze voedingssupplementen bevatten een minimale zuiverheid van 97%! Producten van uitstekende kwaliteit die u snel het gewenste resultaat kunnen geven.

Onze Belgische fabrikant heeft al meer dan 50 jaar ervaring in de productie van voedingssupplementen voor mens en dier. Hij staat in voor de selectie van hoogwaardige en zuivere ingrediënten. Het volledige productieproces, de een juiste etikettering etc. wordt regelmatig gecontroleerd door het FAVV. Elk voedingssupplement van Nutri-Bel bevat een geldig notificatienummer. Door onze nauwe band met de fabrikant kunnen wij op korte termijn nieuwe producten aan ons productassortiment toevoegen. Laat ons gerust weten als u nood hebt aan een ander product en wij bekijken wat er mogelijk is.

Nutri-Bel BV behoudt zich het recht om de prijs van een product te wijzigen op elk moment. De producten worden gefactureerd o.b.v. de prijs op het moment van de bestelling.

Waarom kopen bij Nutri-Bel?

Sinds 2005 zijn wij actief in de verkoop van voedingssupplementen. Doorheen de jaren hebben wij heel wat evoluties doorgemaakt. U bent onze prioriteit en daarom zetten wij ons dagelijks in om een uitstekende klantenservice te leveren. Een persoonlijk contact met u is voor ons heel belangrijk. Op internet ( Google, Facebook, de webshop, … ) kunt u betrouwbare beoordelingen nalezen van andere klanten.

Bovendien bieden wij onze Belgische klanten ook enkele voordelen die je niet in een supermarkt of bij een andere aanbieder zal krijgen;

– telefonische ondersteuning en advies élke weekdag tijdens de kantooruren

– geen verplaatsingskost, want wij verzenden uw pakketje GRATIS vanaf 45,00 €

– mogelijkheid om uw bestelling zelf af te halen in ons kantoor/ afhaalpunt te Drongen élke weekdag tijdens de kantooruren

– geen tijdsverlies, want u bestelt snel en gemakkelijk via telefoon, e-mail of de webshop

– vanaf 2 producten heeft u altijd 10% korting

– betaling na ontvangst via overschrijving of veilige, online betaling via de webshop

Er zijn problemen bij het toekennen van mijn korting, wat nu?

De Nutri-Bel medewerkers controleren altijd de prijsberekening en de gegeven kortingen bij een bestelling.

Indien de webshop u een korting niet toekent, verzekeren we u dat onze medewerkers dit handmatig nog aanpassen. Als u hierbij problemen ondervindt, gelieve dan niet te kiezen voor het online betalingsproces, maar de optie “nadien betalen via overschrijving”.

Een foutieve berekening via de webshop kan uitzonderlijk voorvallen, dus het totaalbedrag op de factuur is altijd het juiste.

Veilig betalen?

Met onze veilige betalingsmodule kunt u ervoor kiezen om meteen te betalen; Bancontact – KBC – ING – BELFIUS – IDEAL – kredietkaart.

Onze betalingspartner verzekert een betalingstransactie in volle vertrouwen door de meest veeleisende veiligheidsnormen op de markt zoals SSL-encryptie-technologie als standaard te nemen.

Onze gegevens als u kiest te betalen via overschrijving:

AXA BANK

IBAN: BE42 751 207 523 254

BIC code: AXABBE22

Nutri-Bel bvba – Baarledorpstraat 12 – 9031 Drongen – België
BTW: BE 0473.263.493 – RPR Gent


Retourneren

Kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Ja, dat kan. De producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen. Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was. Indien u het product niet meer wenst, moet u ons dit zo snel mogelijk ( binnen de 14 kalenderdagen ) telefonisch of via e-mail melden. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure. Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd.

De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze Nutri-Bel medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen.

De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten. U kunt ook herroepen via brief door dit modelformulier in te vullen en te bezorgen per mail / post: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf .

Wat is de retourprocedure?

De producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen. Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was. Indien u het product niet meer wenst, moet u ons dit zo snel mogelijk ( binnen de 14 kalenderdagen ) telefonisch of via e-mail melden. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure. Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd.

De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen.

De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten. U kunt ook herroepen via brief door dit modelformulier in te vullen en te bezorgen per mail / post: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf .

Hoeveel kost de retourprocedure?

De producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen. Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was. Indien u het product niet meer wenst, moet u ons dit zo snel mogelijk ( binnen de 14 kalenderdagen ) telefonisch of via e-mail melden. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure. Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd.

De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen.

De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten. U kunt ook herroepen via brief door dit modelformulier in te vullen en te bezorgen per mail / post: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf .


Algemeen

Algemene voorwaarden

Alle handelsverrichtingen afgesloten met onze klanten zijn onderworpen aan de hierna volgende algemene voorwaarden. De klant erkent kennis genomen te hebben van onze algemene voorwaarden.

1.   Bestellen

  1. Het bestelproces via de webshop is heel eenvoudig. U plaatst de gewenste producten in uw winkelwagentje. U kunt kiezen voor online betaling of betalen na ontvangst via overschrijving. Ongeacht de betaalkeuze, komt uw bestelling meteen in onze mailbox terecht. Voor 15u45 wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Indien u bestelt na 15u45 wordt de bestelling wellicht de volgende werkdag verzonden naar u.
  2. Na het plaatsen van uw bestelling via de webshop ontvangt u een orderbevestiging/ elektronische factuur. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in uw ongewenste mail/ SPAM folder.
  3. Indien u problemen ondervindt bij het bestellen via de webshop, mag u de bestelling altijd via telefoon, WhatsApp of e-mail doorgeven.
  4. Elke bezoeker is verplicht om zich te registreren als gebruiker, indien hij wil overgaan tot het plaatsen van bestellingen. Het verzamelen en opslaan van uw persoonsgegevens is bij wet verplicht bij verkoop op afstand. Lees hierover meer in de Privacy Verklaring. Om bestellingen correct te kunnen verwerken en te versturen is deze informatie voor ons essentieel. Deze informatie is strikt persoonlijk en is voorbehouden aan handelingsbekwame meerderjarigen.
  5. Elke Nutri-Bel klant* heeft recht op; 10 % korting vanaf een bestelling van 2 producten , 15 % korting vanaf een bestelling van 6 producten , 20 % korting vanaf een bestelling van 12 producten. *Enkel gezondheidsprofessionals (met praktijk) krijgen andere kortingen op aanvraag. Sinds 2019 gelden er speciale kortingen bij importproducten omwille van de hoge import/- en transportkosten. *Opgelet, bij aankoop van de proteïne repen gelden de reguliere kortingen enkel bij aankoop van 10 repen of meer. De kortingen zijn niet van toepassing op de 4Ocean armbandjes, boeken en geurkaarsen.
  6. De Nutri-Bel medewerkers controleren altijd de prijsberekening en de gegeven kortingen bij een bestelling. Indien de webshop u een korting niet toekent, verzekeren we u dat onze medewerkers dit handmatig nog aanpassen. Als u hierbij problemen ondervindt, gelieve dan niet te kiezen voor het online betalingsproces, maar de optie “nadien betalen via overschrijving”. Een foutieve berekening via de webshop kan uitzonderlijk voorvallen, dus het totaalbedrag op de factuur is altijd het juiste.

2.   Betalen

  1. Bij het aangaan van een bestelling, verplicht de klant zich tot betaling. Eens de bestelling geplaatst is, rust er een betalingsverplichting bij u. Na het plaatsen van uw bestelling is het nog mogelijk om een bestelling aan te passen of te annuleren. U moet ons dit zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail melden.
  2. De prijs vermeldt op de webshop is altijd in euro en inclusief btw. U zal zien dat op uw factuur de btw wordt uitgesplitst aangezien er verschillende btw percentages geldig zijn op supplementen, verzorgingsproducten, boeken, etc.
  3. Wanneer u een bestelling plaatst bij ons zit er bij het pakketje een factuur. Tenzij wij beschikken over uw e-mailadres, dan ontvangt u voortaan de factuur elektronisch in uw mailbox. U krijgt van ons 14 kalenderdagen om uw factuur te betalen.
  4. U kunt uiteraard ook kiezen voor de optie “online betalen” via de webshop en de betaling meteen in orde brengen. Onze facturen zijn betaalbaar binnen de 14 dagen na factuurdatum, zonder contantkorting tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
  5. Bij niet-betaling of onvolledige betaling op vervaldag is van rechtswege en zonder voorafgaande aanmaning een verwijlintrest van 10% per jaar, en een forfaitaire verhoging wegens wanbetaling verschuldigd van 10%, met een minimum van 100 EUR zonder afbreuk te doen aan het recht van NUTRI-BEL om de wet van 2 augustus 2002 inzake bestrijding van betalingsachterstal in te roepen.
  6. Met onze veilige betalingsmodule kunt u ervoor kiezen om meteen te betalen; Bancontact – KBC – ING – BELFIUS – IDEAL – kredietkaart. Onze betalingspartner verzekert een betalingstransactie in volle vertrouwen door de meest veeleisende veiligheidsnormen op de markt zoals SSL-encryptie-technologie als standaard te nemen. Onze gegevens als u kiest te betalen via overschrijving: AXA BANK, IBAN: BE42 751 207 523 254 , BIC code: AXABBE22 .
  7. Enkel een aangetekende schriftelijke klacht binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, kan beschouwd worden als het niet aanvaarden van onze levering en/of factuurbedrag.
  8. Bij niet-betaling van deze factuur voor de vervaldatum krijgt u automatisch een eerste herinneringsbrief/ – mail en zal uw factuur vermeerderd worden met 5 EUR administratiekosten en zal de aan u toegestane korting geannuleerd worden. Bij een tweede herinnering zal er 25 € administratiekosten aangerekend worden, bovenop de totale som van uw eerste herinneringsbrief.
  9. Nutri-Bel BV behoudt zich het recht om de prijs van een product te wijzigen op elk moment. De producten worden gefactureerd o.b.v. de prijs op het moment van de bestelling.

3.   Producten en garantie

  1. Onze producten zijn, mits uitzondering, altijd voorradig. Indien uw product niet voorradig zou zijn, verwittigen we u via mail of telefoon. Indien u een grote bestelling doet en we hebben een paar producten in stock, sturen we die alvast op. Op uw factuur/ kaartje schrijven we een bericht dat de rest van uw bestelling gratis wordt nagestuurd.
  2. Alle geleverde producten blijven eigendom van Nutri-Bel BV tot wanneer de factuur volledig vereffend is. Er is een wettelijke garantie geldig voor onze producten gedurende 2 jaar. De wettelijke garantie zal van toepassing zijn op de goederen die niet-conform de beschrijving zijn van het product. Dit zal met name voor voedingssupplementen het geval zijn, bv. wanneer er andere producten worden geleverd in plaats van hetgeen werd besteld.
  3. De producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen. Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was. Indien u het product niet meer wenst, moet u ons dit zo snel mogelijk ( binnen de 14 kalenderdagen ) telefonisch of via e-mail melden. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure. Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd. De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen. De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten. U kunt ook herroepen via brief door dit modelformulier in te vullen en te bezorgen per mail / post: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf .
  4. De houdbaarheidsdatum, vermeld op de producten, geldt alleen bij vorstvrij, droog en donker bewaren, maximale omgevingstemperatuur 21°C en een maximale omgevingsvochtigheid van 60%. Bij de productinformatie kunt u alle belangrijke informatie en voorzorgsmaatregelen vinden over het product.
  5. Het merendeel van ons assortiment voedingssupplementen is geschikt voor vegetariërs en veganisten. Neem contact met ons op indien u hierover meer vragen hebt.
  6. Onze voedingssupplementen worden op een 100% veilige manier verpakt. Op de verpakkingen zelf staat het icoon ” Het Groene Punt “. Het Groene Punt op een verpakking geeft aan dat de onderneming die het verpakte product op de markt brengt een financiële bijdrage levert aan de selectieve inzameling, sortering en recyclage van huishoudelijke verpakkingen.
  7. Al onze voedingssupplementen worden voor ons geproduceerd bij een erkende Belgische fabrikant van kwalitatieve voedingssupplementen. De natuurlijke verzorgingsproducten worden voor ons geproduceerd bij een erkende Nederlandse cosmetica fabrikant.

4.   Levering producten

  1. Binnen België is de verzending GRATIS vanaf € 45,00. Bij bestellingen onder die waarde wordt er een gemiddelde verzendingskost van € 5,00 aangerekend. Er zijn geen verzendingskosten voor buurlanden bij een bestelling > € 130,00 excl. BTW. Indien u, enkel bij de buurlanden, bestelt voor een lager bedrag rekenen wij een gemiddelde verzendingskost aan van € 10,00. Andere EU-landen betalen de verzendingskosten die afhankelijk zijn van land tot land en het gewicht van het pakket.
  2. Voor 15u45 wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Indien u bestelt na 15u45 wordt de bestelling wellicht de volgende werkdag verzonden naar u. De leveringstermijn bedraagt maximaal twee werkdagen. Indien u al meer dan twee dagen wacht op uw bestelling dan mag u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen. Via track-and-trace van Bpost kunnen wij nagaan waar u pakje zich bevindt. Wij volgen het dan samen met u op tot wanneer u het pakketje in uw bezit heeft.
  3. U kunt ook uw bestelling zelf komen ophalen in ons afhaalpunt (Baarledorpstraat 12, 9031 Drongen, België) tijdens de kantooruren (09u00 – 16u00) op weekdagen. Graag krijgen wij van u een seintje op voorhand wanneer u zou langskomen, zodat wij uw bestelling kunnen klaarzetten.
  4. Bent u woonachtig te Drongen? Dan komen wij dezelfde werkdag uw bestelling gratis bij u aan huis leveren.

5.   Klachten en bevoegde rechtbank bij geschil

  1. Hebt u een klacht? Jammer dat u ontevreden bent over ons product/ onze service. Als u toch een klacht zou hebben over onze service of een product, kunt u ons contacteren via telefoon ( 0477/ 966 155 ) of e-mail ( info@nutri-bel.be ) en wij proberen het alsnog voor u in orde te brengen. We doen er alles aan om uw klacht binnen de 48 uur te behandelen. Als u niet tevreden bent met onze oplossing, kunt u uw geschil voorleggen aan de Consumentenombudsdienst (COD), het unieke loket voor consumenten met klachten. De COD is ook het centrale aanspreekpunt voor de bestaande ombudsdiensten en ziet erop toe dat uw vraag of klacht bij de juiste dienst belandt. Als er voor uw concrete geval geen specifieke dienst voor klachtenbehandeling is, zal de COD de behandeling van uw dossier zelf op zich nemen. Die behandeling is gratis en gebeurt binnen een termijn van 90 dagen. Er is verder ook nog de mogelijkheid om beroep te doen op het Online Dispute Resolution platform van de EU. Als u een probleem hebt met een online aankoop en het niet lukt dit probleem met de verkoper ( in dit geval Nutri-Bel BV ) op te lossen, dan kunt u gebruikmaken van dit platform om uw klacht door te sturen naar een erkend geschillenorgaan.
  2. Bij geschil is enkel het Belgisch recht van toepassing en zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Gent bevoegd. Indien uw factuur niet tijdig betaald wordt, zal deze doorgestuurd worden naar onze externe partner, die gemandateerd wordt voor de inning van verschuldigde bedrag, vermeerderd met de aanmanings- en inningskosten.

6.   Beoordelingen

  1. Op de Nutri-Bel webshop kunt u beoordelingen schrijven over onze producten. Via het menu beoordelingen, bij een product van uw keuze, kunt u aan de hand van sterretjes aanduiden hoe tevreden u bent. Bij ‘ je beoordeling ‘ kunt u wat meer informatie geven over de ervaring die u ermee heeft of gewoon meegeven wat u van onze service vindt. U kan ook e-mails van ons ontvangen met een uitnodiging tot het plaatsen van een beoordeling. Deze uitnodiging wordt automatisch verstuurd na het plaatsen van een bestelling en is in samenwerking met Customer Reviews.

7.   Inloggen webshop

  1. Indien u uw wachtwoord bent vergeten, volg simpelweg de procedure op de pagina van ‘wachtwoord vergeten’.

8.   Communicatie en taal

  1. De informatie op onze webshop wordt regelmatig gecontroleerd en geactualiseerd. Deze is louter informatief. Ze vervangt nooit een diagnose of advies van een arts of therapeut. De adviezen en tips die de gebruiker worden aangeboden via de Nutri-Bel blog of nieuwsbrief mogen niet gebruikt worden om beslissingen te nemen van persoonlijke of medische aard. Een voorafgaandelijke diagnose of advies door een wettelijke erkende arts of therapeut is aanbevolen.
  2. Onze webshop is enkel in de Nederlandse landstaal beschikbaar. Indien u een bestelling plaatst, zal ook de communicatie in het Nederlands gebeuren. Alle informatie op de producten van het Nutri-Bel private label zijn ook in het Nederlands.

Wenst u onze algemene voorwaarden op te slaan of af te printen? Druk tegelijkertijd de toetsen “CTRL” en “P” in op uw klavier en er opent zich automatisch een venster.

Laatst bijgewerkt 12 maart 2021. 

Privacy Policy

Privacy verklaring Nutri-Bel BV

Nutri-Bel BV respecteert de privacy van zijn bezoekers/ klanten op de webshop en draagt er zorg voor dat al uw gegevens met uiterste zorg en tevens vertrouwelijk worden behandeld. De onderstaande regels zijn opgesteld om u te garanderen dat Nutri-Bel zorgvuldig met deze informatie omgaat. GDPR (of ook Algemene Verordening Gegevensbescherming – AVG genoemd) gaat over het beheer en de beveiliging van persoonlijke gegevens van Europese burgers. Als organisatie moeten we vanaf mei 2018 kunnen aantonen welke persoonsgegevens we verzamelen, hoe we deze data gebruiken en hoe we deze beveiligen.

In deze privacy verklaring leggen we uit wat de procedure voor dataverzameling en -opslag van persoonlijke gegevens inhoudt en waarvoor we deze nodig hebben.

We gebruiken deze informatie om:

  • De website te beheren en verbeteren;
  • Uw bestellingen te verwerken en zo optimaal mogelijk te laten verlopen;
  • Informatie te geven over belangrijke webshop-aanpassingen en aanbiedingen;
  • Het verbeteren van onze producten en services;
  • Uw account beheren (voor aanpassingen door u persoonlijk gevraagd);
  • Door aanmelding voor de nieuwsbrief verleent u toestemming om uw persoonsgegevens en e-mailadres op te slaan. Nutri-Bel BV gebruikt deze opgeslagen informatie om u te informeren en u bent als eerste op de hoogte van nieuwe producten of speciale aanbiedingen. Uitschrijven is altijd mogelijk door een e-mail te sturen naar info@nutri-bel.be of marketing@nutri-bel.be .
  • Nutri-Bel BV zal uw persoonlijke gegevens nooit aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling, betaling en aankoopervaring. Onze medewerkers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Graag willen wij, door het verzamelen van deze informatie, het winkelen makkelijker maken en u ook up-to-date houden van de producten die wij aanbieden. Dit bevat nieuws, aanbiedingen en de lancering van nieuwe producten. Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te verbeteren, dus het kan voorkomen dat wij contact opnemen met u voor feedback. U kunt uw gegevens altijd zelf wijzigen vanuit uw accountprofiel.

Wanneer u niet langer wenst dat wij contact met u kunnen opnemen;

  • Klik op “uitschrijven” onderaan onze nieuwsbrief
  • Neem contact op met onze klantenservice via 09 226 16 10 of via info@nutri-bel.be of marketing@nutri-bel.be
  • Schrijf een brief naar Nutri-Bel BV., Baarledorpstraat 12, 9031 Drongen in België .

Review / Tevreden klanten

Als u een beoordeling schrijft, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de feedback van onze klanten, maar zullen dit enkel publiceren mits uw toestemming.

Openbaarmaking van je informatie

We zullen uw gegevens nooit verstrekken aan iemand buiten ‘Nutri-Bel BV’, behalve in gevallen waar wij uw toestemming hebben, als wij wettelijk verplicht worden tot het verstrekken van uw gegevens, aan dienstverlenende bedrijven (bijvoorbeeld pakketdiensten), of aan eventuele juridische opvolgers van onze bedrijfsnaam. We zullen uw gegevens nooit met andere bedrijven delen voor marketing doeleinden.

Nog meer specifieke informatie en over de policy m.b.t. de privacy van verwerking van uw persoonsgegevens. Lees hierover meer: Data Protection Notice

Vraag uw persoonlijke data

Elke bezoeker is verplicht om zich te registreren als gebruiker, indien hij wil overgaan tot het plaatsen van bestellingen. Het verzamelen en opslaan van uw persoonsgegevens is bij wet verplicht bij verkoop op afstand. Lees hierover meer in de Privacy Verklaring. Om bestellingen correct te kunnen verwerken en te versturen is deze informatie voor ons essentieel. Deze informatie is strikt persoonlijk en is voorbehouden aan handelingsbekwame meerderjarigen.

U kunt uw gegevens altijd zelf wijzigen vanuit uw accountprofiel. Indien u wenst te weten welke informatie wij over u als klant bijhouden, gelieve ons dan een mailtje te sturen via het contactformulier.

Wij sturen u dan binnen de 72 uur al de persoonlijke informatie door en ook hoe we die verzamelen en waarom. Indien u nog meer wil weten over onze Privacy Policy, Algemene Voorwaarden of Data Protection Notice, lees dan zeker meer in onze andere FAQ’s.

Beoordelingen

Heb je onlangs een product gekocht bij ons? Help ons aan waardevolle feedback

  1. Ga naar onze webshop en meld je aan
  2. Kies je favoriete product
  3. Naast de productinformatie zie je een menu ” Beoordelingen “
  4. Kies het aantal sterretjes en schrijf over jouw ervaring met het product

Bij ‘ beoordeling ‘ kan je wat meer informatie geven over de ervaring die jij ermee hebt of gewoon meegeven wat je van onze service vindt. Je kan ook e-mails van ons ontvangen met een uitnodiging tot het plaatsen van een beoordeling. Deze uitnodiging wordt automatisch verstuurd na het plaatsen van een bestelling en is in samenwerking met Customer Reviews.

Ik heb een klacht. Waar kan ik hiervoor terecht?

Jammer dat u ontevreden bent over ons product/ onze service. Als u toch een klacht zou hebben over onze service of een product, kunt u ons contacteren via telefoon ( 0477/ 966 155 ) of e-mail ( info@nutri-bel.be ) en wij proberen het alsnog voor u in orde te brengen. We doen er alles aan om uw klacht binnen de 48 uur te behandelen.

Als u niet tevreden bent met onze oplossing, kunt u uw geschil voorleggen aan de Consumentenombudsdienst (COD), het unieke loket voor consumenten met klachten. De COD is ook het centrale aanspreekpunt voor de bestaande ombudsdiensten en ziet erop toe dat uw vraag of klacht bij de juiste dienst belandt. Als er voor uw concrete geval geen specifieke dienst voor klachtenbehandeling is, zal de COD de behandeling van uw dossier zelf op zich nemen. Die behandeling is gratis en gebeurt binnen een termijn van 90 dagen.

Er is verder ook nog de mogelijkheid om beroep te doen op het Online Dispute Resolution platform van de EU. Als u een probleem hebt met een online aankoop en het niet lukt dit probleem met de verkoper ( in dit geval Nutri-Bel BV ) op te lossen, dan kunt u gebruikmaken van dit platform om uw klacht door te sturen naar een erkend geschillenorgaan.

” We are happy, when our customers are happy. ”

Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Via onze nieuwsbrief krijgt u nuttige gezondheidstips en blijft als eerste op de hoogte van nieuwe producten of speciale deals!

Via onderstaande link kunt u zich uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Uitschrijven

in de kijker

34,00
23,00
24,00
112,00
68,00
26,00
29,00