Bestellen

Waar vind ik informatie over het product?

Bij de productinformatie kunt u belangrijke informatie vinden over het product. Voor een gedetailleerde uitleg te krijgen, is het noodzakelijk een account aan te maken.

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces via de webshop is heel eenvoudig. U kan de producten gewoonweg aanklikken en aan uw winkelwagentje toevoegen. Wenst u liever onmiddellijk te betalen, kan dit momenteel enkel via PayPal. Alle klanten kunnen ook opteren om pas te betalen na levering, dus via een overschrijving. Uw bestelling komt dan rechtstreeks in onze mailbox terecht. Voor 15u45 wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Indien u bestelt na 15u45 wordt de bestelling de volgende werkdag verzonden naar u. Indien u problemen ondervindt bij het bestellen via de webshop, mag u de bestelling altijd via telefoon of via e-mail doorgeven.

Zijn de producten altijd op voorraad/ in stock?

Onze producten zijn, mits uitzondering, altijd voorradig. Indien uw product niet voorradig zou zijn, verwittigen we u als klant via mail, telefoon of een berichtje bij uw bestelling.

Krijg ik een bevestigingsmail van mijn bestelling?

Ongeacht of u via de webshop of via e-mail bestelt, u krijgt altijd een bevestigingsmail van ons.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wanneer u een bestelling plaatst bij ons zit er bij het pakketje altijd een factuur, bijhorende productinformatie en voor nieuwe klanten een boekje met een overzicht van ons gamma. U krijgt van ons 30 kalenderdagen om uw factuur te betalen. Via de webshop is het momenteel enkel mogelijk om via PayPal op voorhand te betalen.

Wanneer heb ik recht op korting?

Elke Nutri-Bel klant* heeft recht op;

  • 10 % korting vanaf een bestelling van 2 producten.
  • 15 % korting vanaf een bestelling van 6 producten.
  • 20 % korting vanaf een bestelling van 12 producten.

*Enkel gezondheidsprofessionals (met praktijk) krijgen andere kortingen op aanvraag.

Er zijn problemen bij het toekennen van mijn korting, wat nu?

Een bestelling die wordt geplaatst via de webshop, komt automatisch in onze mailbox terecht. De Nutri-Bel medewerkers controleren altijd de prijsberekening en de gegeven kortingen bij een bestelling. Indien de webshop u een korting niet toekent, verzekeren we u dat onze medewerkers dit handmatig nog aanpassen.

Levering

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

De leveringstermijn bedraagt maximaal twee werkdagen. Alle bestellingen die worden doorgegeven voor 15u45 worden de volgende werkdag geleverd. Als u bestelt na 15u45 kan uw bestelling pas verwerkt en verzonden worden de volgende werkdag (opgelet: op donderdag na 15u45 bestellen, betekent dat de levering op maandag zal gebeuren).

Wat zijn de verzendingskosten?

Er zijn GEEN verzendingskosten in België. Dit geldt ook voor Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Nederland vanaf een bestelling > € 130,00 excl. BTW. Indien u, enkel bij de buurlanden, bestelt voor een lager bedrag rekenen wij een gemiddelde verzendingskost aan van € 12,00. Andere EU-landen betalen de verzendingskosten die afhankelijk zijn van land tot land en het gewicht van het pakket.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen? / Past mijn bestelling in de brievenbus?

Dit is afhankelijk van welke producten u bestelt. Als u denkt niet thuis te zijn wanneer Bpost u dit komt aanbieden, kan u een papiertje nalaten voor hen waar ze het eventueel mogen achterlaten (bv. bij de buren, aan de voordeur, in het brievenbuskastje,… ). Indien het pakketje niet in de brievenbus past, is Bpost verplicht een papiertje voor u achter te laten en kan u het in uw lokale postkantoor of buurtwinkel gaan afhalen.

Is er een afhaalpunt waar ik mijn bestelling kan ophalen?

Ja, u kan gerust uw bestelling komen ophalen in onze fysieke winkel tijdens kantooruren (09u00 – 16u00). Graag krijgen wij van u een seintje wanneer u zou langskomen, zodat wij uw bestelling kunnen klaarzetten.

Adres: Baarledorpstraat 12, 9031 Drongen (België)

Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. U kan dan altijd telefonisch contact met ons opnemen of via e-mail. Zo kunnen wij u verzekeren dat we uw bestelling goed ontvangen hebben.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om dit te veranderen of te annuleren. Indien u het product dat u bestelde niet meer wenst of de bestelling wilt veranderen, moet u ons dit zo snel mogelijk telefonisch of via e-mail melden.

De verzendingstermijn is voorbij. Waar blijft mijn bestelling?

Indien u al meer dan twee dagen wacht op uw bestelling dan mag u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen. Via track-and-trace van Bpost kunnen wij nagaan waar u pakje zich bevindt.

Algemeen

Mijn product is beschadigd, verkeerd (geleverd), … wat moet ik doen?

Contacteer ons telefonisch of via e-mail en wij lossen dit samen op.

Ik heb een klacht. Waar kan ik hiervoor terecht?

Jammer dat u ontevreden bent. Neem gerust met ons contact op via telefoon of e-mail en wij proberen het alsnog voor u in orde te brengen.

Uitschrijven voor de nieuwsbrief

Via onderstaande link kan u zicht uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Uitschrijven