Ja, dat kan. We hopen wel om retourzendingen zo veel mogelijk te voorkomen, zowel vanuit een economisch als ecologisch standpunt. We proberen u zoveel mogelijk informatie te geven om een retour te voorkomen; duidelijke productinformatie, een vlot bestelproces, veilig online betalen of na ontvangst, een snelle levering van de bestelling, duurzame verpakkingen enz.
De producten reizen op risico van de koper. Geleverde producten worden niet teruggenomen. Uitgezonderd wanneer uw product beschadigd is of er een verkeerde levering was. Indien u het product niet meer wenst, moet u ons dit zo snel mogelijk ( binnen de 14 kalenderdagen ) telefonisch of via e-mail melden. Dan bekijken we samen met u de gepaste retourprocedure. Indien u ons via telefoon of e-mail verwittigt binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum, aanvaarden wij een retour of annulatie van producten. Let wel: de producten moeten zich in originele staat bevinden, d.w.z. ongeopend en onbeschadigd.
De retourprocedure kunt u dan telefonisch regelen met onze Nutri-Bel medewerkers. Indien u op voorhand al betaald had via online betaling voor uw bestelling, verzekeren wij u ook een terugbetaling binnen de 14 werkdagen.
De kostprijs van het retourneren van een bestelling neemt de koper op zich. Wanneer men een bestelling retourneert vanuit het buitenland, draagt de klant ook zelf de verzendingskosten. U kunt ook herroepen via brief door dit modelformulier in te vullen en te bezorgen per mail / post: https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Formulier-herroeping.pdf .