Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces via de webshop is heel eenvoudig.

  • U plaatst de gewenste producten in uw winkelwagentje.
  • Daarna kunt u kunt kiezen voor online betaling of betalen na ontvangst via overschrijving. Ongeacht de betaalkeuze, komt uw bestelling meteen in onze mailbox terecht.
  • Voor 15u45 wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt en verstuurd. Indien u bestelt na 15u45 wordt de bestelling wellicht de volgende werkdag verzonden naar u.
  • Wanneer u een bestelling plaatst bij ons zit er bij het pakketje een factuur. Tenzij wij beschikken over uw e-mailadres, dan ontvangt u voortaan de factuur elektronisch in uw mailbox. U krijgt van ons 14 kalenderdagen om uw factuur te betalen.

Na het plaatsen van uw bestelling via de webshop ontvangt u een orderbevestiging/ elektronische factuur. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in uw ongewenste mail/ SPAM folder.

Indien u problemen ondervindt bij het bestellen via de webshop, mag u de bestelling altijd via telefoon, WhatsApp of e-mail doorgeven.

Betalingsverplichting

Bij het aangaan van een bestelling, verplicht de klant zich tot betaling. Eens de bestelling geplaatst is, rust er een betalingsverplichting bij u. Na het plaatsen van uw bestelling is het nog mogelijk om een bestelling aan te passen of te annuleren. U moet ons dit zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail melden.

U kunt uiteraard ook kiezen voor de optie “online betalen” via de webshop en de betaling meteen in orde brengen. Onze facturen zijn betaalbaar binnen de 14 dagen na factuurdatum, zonder contantkorting tenzij schriftelijk anders overeengekomen.